Državna revizorska institucija – analiza troškova

Za sedam mjeseci , od februara do avgusta 2020. godine, Državna Revizorska Institucija je potrošila skoro 940 hiljada ili 45% planiranog budžeta.

U predizbornom periodu, DRI je potrošila 275 hiljada što predstavlja 13% ukupnog planiranog budžeta za 2020. godinu.

U toku izborne kampanje, povećana je potrošnja za ugovore o djelu i za „ostale“ troškove.

DRI – Ukupna potrošnja

U predizbornom periodu, DRI je smanjila potrošnju za 23% u odnosu na isti period prethodne godine.

Planirani budžet za izbornu godinu je 2,1 milion, i za oko 270 hiljada je veći u odnosu na budžet iz prethodne godine.

Potrošnja za sedam mjeseci odgovara potrošnji iz uporednog perioda, dok je u toku predizborne kampanje potrošnja manja za 23%, odnosno 80 hiljada, u odnosu na prethodnu godinu.

Potrošnja programa „Sprovođenje revizije“

U toku predizborne kampanje, ovaj program je trošio manje u odnosu na uporedni period.

Planirani budžet za program „Sprovođenje revizije“ je 1,6 miliona i veći je u odnosu na budžet iz ranije godine za skoro 200 hiljada.

Potrošnja za sedam mjeseci je porasla za oko 16 hiljada, u odnosu na isti period prethodne godine, dok je potrošnja u toku predizborne kampanje smanjena za 18%, odnosno oko 50 hiljada.

Za ugovore o djelu, u neto iznosu, u periodu od februara do avgusta izborne godine isplaćeno je skoro 7 hiljada, od čega u predizbornom periodu 2,5 hiljada.  U prethodnoj godini nisu zabilježeni izdaci za ugovore o djelu.

Potrošnja „Programa za realizaciju strateskog plana i obuke“

U toku predizborne kampanje, ovaj program je smanjio troškove za 83% u odnosu na isti period prethodne godine.

Budžet planiran za 2020. godinu je 88 hiljada, skoro 2 puta veći u odnosu na prošlogodišnji.

Za sedam mjeseci izborne godine, potrošnja je smanjena za 11% u odnosu na isti period prethodne godine, dok je u predizbornom periodu, potrošnja manja za 83% u odnosu na uporedni period.

Za službena putovanja u zemlji, za prvih sedam mjeseci, izdvojeno je više od 11 hiljada[1]Isplate agenciji Miross, u martu i aprilu 2020 god, u ukupnom iznosu 11,442.37. Izdvajanja ove vrste nije bilo u prethodnoj godini.

Za ostale usluge, u predizbornom periodu je firmi Amplitudo isplaćeno 1,1 hiljada, što je tri puta više nego što je ovaj program trošio u prethodnoj godini.

Potrošnja programa „Administracija i stambene potrebe“

U toku predizborne kampanje, ovaj program je trošio manje u odnosu na isti period prethodne godine.

Planirani budžet, za program “Administracija i stambene potrebe”je 390 hiljada, što predstavlja uvećanje u odnosu na budžet iz prethodne godine za 11%, odnosno  skoro 40 hiljada.

Za sedam mjeseci, u periodu od februara do avgusta izborne godine, potrošnja je manja za 12% ili 19 hiljada  u odnosu na uporedni period, dok je potrošnja u predizbornom periodu manja za oko 16 hiljada.

 

Kompletnu analizu možete preuzeti OVDJE (XLS).

References[+]