Ministarstvo ekonomije – analiza troškova

U toku izborne kampanje Ministarstvo je potrošilo 4,6 miliona eura  ili trećinu ukupnog budžeta planiranog za ovu godinu.

U toku izborne kampanje…

–  Ministarstvo je potrošilo 4,6 miliona eura ili trećinu ukupnog budžeta planiranog za ovu godinu. Nije bilo uvećane potrošnje u ovom periodu.

–  Najviše novca potrošeno je sa konta “građevinski objekti“ – 0,7 miliona eura.

Nije bilo uvećane potrošnje sa ostalih budžetskih programa.

Ukupna potrošnja

U toku izborne kampanje Ministarstvo je potrošilo 4,6 miliona eura  ili trećinu ukupnog budžeta planiranog za ovu godinu.

Planirani budžet Ministarstva ekonomije za 2020. godinu bio je 13,8  miliona eura, 3 miliona veći nego prethodne godine. Rebalansom taj budžet je dodatno uvećan na 15,2 miliona.

Za sedam mjeseci, od februara do avgusta ove, Ministarstvo p,otrošilo 4,6 miliona eura – trećinu ukupnog budžeta planiranog za ovu godinu. U tom periodu nije bilo intenzivirane potrošnje.

Najviše sredstava, za tih sedam mjeseci, potrošeno je sa konta “Građevinski objekti“ – 1,5 miliona eura. Za “ostale transfere institucijama“ isplaćeno je 0,86 miliona, a za “konsultantske usluge“ 0,65 miliona eura. Od februara do avgusta, najviše novca je isplaćeno kompaniji “LD Gradnja” – milion eura.

Za vrijeme predizborne kampanje, od kraja juna do kraja avgusta, potrošeno je 1,57 miliona eura. Skoro pola tog iznosa potrošeno je sa konta “građevinski objekti“. Nije bilo uvećane potrošnje u ovom periodu.

Potrošnja programa “Regionalni razvoj i investicije”

U toku izborne kampanje Ministarstvo je potrošilo 0,22 miliona eura  ili 5% planiranog budžeta planiranog za ovaj program.

Za sedam mjeseci, od februara do avgusta 2020. godine, Ministarstvo je potrošilo oko 0,5 miliona eura ili 10% planiranog godišnjeg budžeta ovog programa. Polovina tog iznosa, potrošena je za vrijeme predizborne kampanje.

Najveći troškovi odnose se na konto “konsultantske usluge”. Za sedam mjeseci, sa tog konta isplaćeno je  0,12 miliona eura, od čega je 75 hiljada eura potrošeno za vrijeme predizborne kampanje. Nije bilo uvećane potrošnje sa ovog konta, u odnosu isti period u neizbornoj godini.

Potrošnja programa “Razvoj rudarstva, industrije i privatizacija”

U toku izborne kampanje Ministarstvo je potrošilo 0,13 miliona eura  ili 5% planiranog budžeta planiranog za ovaj program.

Za sedam mjeseci, od februara do avgusta, Ministarstvo je potrošilo 0,5 miliona eura ili oko 20% planiranog godišnjeg budžeta ovog programa. Četvrtina tog iznosa, potrošena je za vrijeme predizborne kampanje.

Najviše novca potrošeno je sa konta “ konsultantske usluge“ – 0,33 miliona, od čega je za vrijeme predizborne kampanje potrošeno 95 hiljada eura.

Nije bilo uvećane potrošnje sa ovih konta, u odnosu isti period prošle godine.

Potrošnja programa “Elektronske komunikacije radio spektar i poštanska djelatnost”

U toku izborne kampanje Ministarstvo je potrošilo 0,5 miliona eura  ili oko 40% planiranog budžeta planiranog za ovaj program.

Od februara do avgusta ove godine, Ministarstvo je potrošilo 0,5 miliona eura ili oko 40% planiranog godišnjeg budžeta ovog programa. Sa konta “Ostali transferi institucijama“ isplaćeno je 0,39 miliona eura.

Za vrijeme predizborne kampanje, od kraja juna do kraja avgusta, potrošeno je svega 20 hiljada eura, većinom za zarade.  Za sedam mjeseci, kao ni tokom predizborne kampanje, nije bilo uvećane ukupne potrošnje u odnosu na prošlu godinu.

Potrošnja programa “Energetika i energetska efikasnost”

U toku izborne kampanje Ministarstvo je potrošilo 0,79 miliona eura  ili 20% planiranog budžeta planiranog za ovaj program.

Od februara do avgusta ove godine, Ministarstvo je potrošilo 1,96 miliona eura ili oko 50% planiranog godišnjeg budžeta ovog programa. U ovom periodu potrošeno je oko 0,5 miliona eura više nego u istom periodu prošle godine. Najviše novca isplaćeno je sa konta “građevinski objekti“  – 1,5 miliona eura.

Za vrijeme predizborne kampanje, od kraja juna do kraja avgusta, potrošeno je 0,79 miliona eura. Sa konta “građevinski objekti“, kompaniji “LD Gradnja“, isplaćeno je 0,7 miliona eura u ovom periodu.

Potrošnja programa “Unutrašnja trgovina i zaštita intelektualne svojine”

U toku izborne kampanje Ministarstvo je potrošilo 60 hiljada eura ili 13% planiranog budžeta planiranog za ovaj program.

Od februara do avgusta ove godine, Ministarstvo je potrošilo 0,20 miliona eura ili preko 40% planiranog godišnjeg budžeta ovog programa.

Za sedam mjeseci, ukupna potrošnja je bila blago uvećana u odnosu na prošlu godinu.

Za vrijeme predizborne kampanje, od kraja juna do kraja avgusta, potrošeno je oko 60 hiljada eura, a potrošnja je bila približno jednaka kao i prethodne godine.

Potrošnja programa “Spoljna trgovina i ekonomski odnosi sa inostranstvom”

U toku izborne kampanje Ministarstvo je potrošilo 30 hiljada  eura  ili 6% planiranog budžeta planiranog za ovaj program.

Od februara do avgusta ove godine, Ministarstvo je potrošilo 0,15 miliona eura ili oko 30% planiranog godišnjeg budžeta ovog programa. Za sedam mjeseci, nije bilo uvećane ukupne potrošnje u odnosu na prošlu godinu

Za vrijeme predizborne kampanje, od kraja juna do kraja avgusta, potrošeno je oko 30 hiljada eura. Nije bilo intenzivirane potrošnje u ovom periodu.

Potrošnja programa “Razvoj i usvajanje standarda”

U toku izborne kampanje Ministarstvo je potrošilo 60 hiljada eura  ili 15% planiranog budžeta planiranog za ovaj program.

Od februara do avgusta ove godine, Ministarstvo je potrošilo 0,21 miliona eura ili oko 55% planiranog godišnjeg budžeta ovog programa. Za sedam mjeseci, nije bilo uvećane ukupne potrošnje u odnosu na prošlu godinu

Za vrijeme predizborne kampanje, od kraja juna do kraja avgusta, potrošeno je oko 60 hiljada eura. Nije bilo intenzivirane potrošnje u ovom periodu. 

Potrošnja programa “Razvoj nacionalnog brenda i zastita potrošača”

U toku izborne kampanje Ministarstvo je potrošilo 20 hiljada eura sa ovog budžetskog programa i nije bilo uvećane potrošnje.

Za sedam mjeseci, Ministarstvo je potrošilo 50 hiljada eura ili 35% planiranog godišnjeg budžeta ovog programa. Za sedam mjeseci, nije bilo uvećane ukupne potrošnje u odnosu na prošlu godinu

Za vrijeme predizborne kampanje, od kraja juna do kraja avgusta, potrošeno je oko 20 hiljada eura. Nije bilo intenzivirane potrošnje u ovom periodu.

Potrošnja programa “Administracija”

U toku izborne kampanje Ministarstvo je potrošilo 0,14 miliona eura  ili 30% planiranog budžeta planiranog za ovaj program.

Za sedam mjeseci, Ministarstvo je potrošilo 32 hiljade eura ili 70% planiranog godišnjeg budžeta ovog programa. Za sedam mjeseci, nije bilo uvećane ukupne potrošnje u odnosu na prošlu godinu

Za vrijeme predizborne kampanje, od kraja juna do kraja avgusta, potrošeno je oko 20 hiljada eura. Nije bilo intenzivirane potrošnje u ovom periodu.

 

Kompletnu analizu možete preuzeti OVDJE (XLS).