U toku predizbornog perioda, Radio televizija Crne Gore je smanjila potrošnju za 20% u odnosu na isti period prethodne godine. Predviđeni budžet za izbornu godinu, poslije smanjenja rebalansom iznosi 13,6 miliona, odnosno manji je u odnosu na budžet iz prethodne godine za oko 240 hiljada[1]Prvobitni budžet, prije rebalansa je bio 14,991,300.00. Za sedam mjeseci, RTCG je potrošila 60% budžeta, odnosno…
U toku predizbornog perioda, Fond za zaštitu i ostvarivanje manjinskih prava povećao je potrošnju za 91% u odnosu na isti period prethodne godine. Predviđeni budžet Fonda za izbornu godinu, poslije smanjenja rebalansom iznosi 1,4 miliona, odnosno, veći je od prošlogodišnjeg za 50 hiljada[1]Prvobitni budžet, prije rebalansa je bio 1,500,487.8. Od februara do avgusta, potrošeno je 70% budžeta, odnosno potrošnja je…
U toku predizbornog perioda, Fond za obeštećenje je potrošio 2,5 miliona, odnosno 17% više nego u istom periodu prethodne godine. Predviđeni budžet za izbornu godinu, poslije smanjenja rebalansom iznosi 2,9 miliona odnosno za 9% je veći u odnosu na budžet iz prethodne godine. Za sedam mjeseci, potrošeno je 88% budžeta, a najveći dio budžeta potrošen je u predizbornim mjesecima, 86%…
U toku predizbornog perioda, Fond rada, je potrošio 198 hiljada, odnosno 16% predviđenog budžeta. Budžet za 2020. godinu , poslije smanjenja rebalansom iznosi 1,2 miliona, odnosno, za 29% je manji u odnosu na budžet iz prethodne godine[1]Prvobitni budžet, prije rebalansa je bio 1,745,830.53. Za sedam mjeseci, u periodu od februara do avgusta 2020. godine, Fond je potrošio nešto više od…
U toku predizbornog perioda, Filmski centar Crne Gore je imao veću potrošnju u odnosu na isti period prošle godine. Predviđeni budžet za 2020. godinu za Filmski centar Crne Gore, odnosno njegov jedini program “Unapređenje i razvoj kinematografije”, poslije rebalansa iznosi 1,4 miliona i veći je od budžeta iz prethodne godine za više od 250 hiljada[1]Prvobitni budžet, prije rebalansa je bio…
Za sedam mjeseci , od februara do avgusta 2020. godine, Državna Revizorska Institucija je potrošila skoro 940 hiljada ili 45% planiranog budžeta. U predizbornom periodu, DRI je potrošila 275 hiljada što predstavlja 13% ukupnog planiranog budžeta za 2020. godinu. U toku izborne kampanje, povećana je potrošnja za ugovore o djelu i za „ostale“ troškove. DRI – Ukupna potrošnja U predizbornom…
Za sedam mjeseci , od februara do avgusta 2020. godine, Crnogorsko Narodno Pozorište je potrošilo skoro 1,4 miliona ili 55% planiranog budžeta. U predizbornom periodu, CNP je potrošilo 408 hiljada što predstavlja 17% ukupnog planiranog budžeta za 2020 godinu. U toku izborne kampanje, povećana je potrošnja za osiguranje imovine i „ostalih“ troškova. Crnogorsko Narodno Pozorište – Ukupna potrošnja U predizbornom…
Za sedam mjeseci, od februara do avgusta ove godine, Centar za profesionalnu rehabilitaciju je potrošio 100 hiljada eura eura ili oko 30% planiranog budžeta. U toku izborne kampanje Centar za profesionalnu rehabilitaciju je: – Potrošio oko 40 hiljada eura eura ili oko 11% planiranog budžeta za ovu godinu. Nije bilo povećane potrošnje u odnosu na isti period prošle godine. Ukupna…
Za sedam mjeseci, od februara do avgusta Agencija za investicije je potrošila 78 hiljada eura i probila planirani budžet za ovu godinu. Sva sredstva potrošena su za vrijeme predizborne kampanje. Ukupna potrošnja U toku izborne kampanje Agencija za investicije je potrošila 78 hiljada eura i probila planirani budžet za ovu godinu. Planirani budžet Uprave za ovu godinu bio je 120…
Za sedam mjeseci, od februara do avgusta 2020. godine, Tužilaštvo je potrošilo 5,2 miliona eura ili oko 55% planiranog budžeta. U toku izborne kampanje potrošeno je oko 2 miliona eura ili oko 20% planiranog budžeta za ovu godinu. U toku izborne kampanje Tužilaštvo je: – Za program “Tužilaštva“ potrošilo 130 hiljada eura više nego prethodne godine. Najveće povećanje odnosi se…